Εικόνες της φύσης

Εικόνες της φύσης
Τρίπολη Αρκαδίας-Πλατεία Άρεως, Ο Αρχιστράτηγος του Αγώνα Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Είμαι η ελιά η τιμημένη....

 "Το λιομάζωμα" του λαικού ζωγράφου ΘΕΟΦΙΛΟΥ

 Η ελιά
ποίημα του ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ

Είμαι του ήλιου η θυγατέρα
η πιο απ’ όλες χαϊδευτή.
Χρόνια η αγάπη του πατέρα
σ’ αυτόν τον κόσμο με κρατεί.
Όσο να πέσω νεκρωμένη,
αυτόν το μάτι μου ζητεί.
Είμ’ η ελιά η τιμημένη.

.................


Δεν είμ’ ολόξανθη, μοσχάτη
τριανταφυλλιά ή κιτριά·
Θαμπώνω της ψυχής το μάτι,
για τ’ άλλα μάτια είμαι γριά.
Δε μ’ έχει αηδόνι ερωμένη,
μ’ αγάπησε μία θεά·
Eίμ’ η ελιά η τιμημένη.


Όπου κι αν λάχω κατοικία,
δε μ’ απολείπουν οι καρποί·
Ως τα βαθιά μου γηρατεία
δε βρίσκω στη δουλειά ντροπή·
Μ’ έχει ο Θεός ευλογημένη
κι είμαι γεμάτη προκοπή·
Eίμ’ η ελιά η τιμημένη.


Φρίκη, ερημιά, νερά και σκότη,
τη γη εθάψαν μια φορά·
Πράσινη αυγή με φέρνει πρώτη
στο Nώε η περιστερά·
Όλης της γης είχα γραμμένη
την εμορφιά και τη χαρά·
Eίμ’ η ελιά η τιμημένη.




Εδώ στον ίσκιο μου από κάτου
ήρθ’ ο Χριστός ν’ αναπαυθεί,
κι ακούστηκε η γλυκιά λαλιά του
λίγο προτού να σταυρωθεί·
Το δάκρυ του, δροσιά αγιασμένη,
έχει στη ρίζα μου χυθεί·
Eίμ’ η ελιά η τιμημένη.

......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

4 σχόλια:

  1. Στη Σελίδα σας, είναι όλα όμορφα, με ενδιαφέρουν, και μου αρέσει...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που σας αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την ευκαιρία της έναρξης του ελαιόκαρπου , αυθόρμητα ανέβηκαν στα χείλη το ποίημα του Κωστή Παλαμά , ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΙΑ Η ΤΙΜΗΜΕΝΗ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με την ευκαιρία της έναρξης του ελαιόκαρπου , αυθόρμητα ανέβηκαν στα χείλη το ποίημα του Κωστή Παλαμά , ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΙΑ Η ΤΙΜΗΜΕΝΗ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή