Εικόνες της φύσης

Εικόνες της φύσης
Τρίπολη Αρκαδίας-Πλατεία Άρεως, Ο Αρχιστράτηγος του Αγώνα Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Εισαγωγικό κείμενο

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί ένα μέσο έκφρασης και επικοινωνίας με σκέψεις, προβληματισμούς, αναζητήσεις, γνώμες και ιδέες πάνω σε θέματα που αφορούν το φυσικό μας περιβάλλον και το πολιτισμό μας, με έμφαση στο λαϊκό πολιτισμό(λαογραφία, παράδοση, δημοτικά τραγούδια, γεύσεις).
Θα γίνεται αναφορά πολύ συχνά στις φυσικές ομορφιές και στα πολιτιστικά θέματα της Αρκαδίας και ειδικότερα της Γορτυνίας, γιατί είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου.
Ο τόπος των παιδικών μας χρόνων είναι χαραγμένος πρώτα απ' όλα μέσα στη ψυχή μας και στη καρδιά μας και καταλαβαίνουμε το βάθος, όταν έρχεται η ηλικία της ωριμότητας.

Από τα νεανικά μου χρόνια ήταν επιθυμία μου να ασχοληθώ με τη λαογραφία, με την καταγραφή ηθών, εθίμων, της λαικής τέχνης μα πάνω απ' όλα να συγκεντρώσω και να μάθω να τραγουδώ τα δημοτικά τραγούδια της ιδιαίτερης πατρίδας μου και όχι μόνο. Δεν κατέστη δυνατόν να το κάνω συστηματικά λόγω της απορρόφησης μου στις σπουδές, στην οικογένεια και στην εργασία. Εν τούτοις έχω συγκεντρώσει αρκετά πράγματα, πολλά τραγούδια με τη γνήσια τους μορφή, παλιές ιστορίες, παραδοσιακές συνταγές κ.λ.π.και θέλησα να τα δημοσιοποιήσω. Δεν σπούδασα πουθενά λαογραφία ή μουσική και είναι όλα καθαρά βιωματικά. Κατά τη δεκαετία '90 έκανα ραδιοφωνικές εκπομπές σε μικρούς σταθμούς με επιλεγμένα δημοτικά τραγούδια όλης της Ελλάδος. Εδώ και πέντε χρόνια συμμετέχω σε χορωδία γνήσιας παραδοσιακής μουσικής.
Η αγάπη για τη φύση επίσης είναι πολύ δυνατή. Είμαι Γραμματέας σε Ορειβατικό σύλλογο που προσπαθεί να αναδείξει το Φαράγγι της Γκούρας στην Ηραία, ωθούμενη από δυο και μόνο λόγους: α)Αγάπη για πεζοπορία στη φύση, γιατί τη φύση την είχα χορτάσει στα παιδικά μου χρόνια, την στερήθηκα μεταναστεύοντας στην Αθήνα και τώρα την ξαναβρίσκω κάνοντας πεζοπορίες. β)Αγάπη για τη περιοχή που γεννήθηκα(Ηραία Γορτυνίας) συμβάλλοντας με τις δυνάμεις που έχω στην ανάπτυξη της. Με μεγάλη χαρά και ευχαρίστηση προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε πολιτιστικούς συλλόγους της Γορτυνίας και της Αρκαδίας γενικότερα, συμβάλλοντας έτσι στην προβολή των τοπικών πολιτιστικών ηθών και εθίμων. Ο εθελοντισμός είναι σπουδαία πράξη που προσφέρει μόνο χαρά.
Έχω τη πεποίθηση, ότι θα συναντήσω μέσω του διαύλου επικοινωνίας που μόλις ανοίγω, χρησιμοποιώντας τη βοήθεια της τεχνολογίας, πολλούς ομόψυχους και ομοϊδεάτες.

...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου